lørdag 14. januar 2012

Dekken???

Siden Ekira ikke har noe fett eller underull på kroppen om vinteren så fant jeg ut at det er på tide at jeg skaffer dekken til hun. Jeg fant noen dekken jeg likte og skulle da måle henne og finne dekkenet som passet med målene, men det er ikke noen enkel jobb..... Målene til Ekira er:
Hals: 40 cm... Som da er størrelsen på små raser i følge størrelsesguiden.
Rygg: 55 cm... Som da er størrelsen på mellom rase i følge størrelsesguiden.
Bryst: 60 cm... Som da er størrelsen på kortbeinte raser i følge størrelsesguiden.
Buk: 45 cm... Som da er størrelsen på miniatyr hunder i følge størrelsesguiden
Forbein (fram til håndledd): 21 cm...Som da er størrelsen på mellomstore rase i følge størrelsesguiden.
Bakbein (fram til hase): 25 cm...  Som er størrelsen på mellomstore raser i følge størrelsesguiden.

Så nå er jeg enda mer forvirret over hvilken størrelse i dekken jeg skal kjøpe....

Dekkene jeg har sett på er: Hurtta Pro vinterdress Brun og HURTTA Pro varmedekken... Hvis noen har noen tips så tar jeg i mot de med takk =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar