mandag 28. februar 2011

Ny start.

Jepp nå skal jeg prøve å få en ny start her. Har ikke vært noe flink til å skrive her før, men nå skal jeg prøve å få skrevet litt oftere. Blir jo lettere for meg å se hva jeg bruker dagene til =)

Har akkurat hatt ei uke med vinterferie og den ble brukt til å passe to herlige valper med navn Kenzo og Kobra. De er virkelig herlige hunder og jeg har hatt lyst til å kjøpe Kenzo, men med to tisper i huset er det egentlig nok hunder her for øyeblikket. Med skole/jobb så føler jeg ikke at jeg kan ha en hund til for øyeblikket + at jeg ikke har ei så stor leilighet så det vil bli trangt om plassen..

Hundene har det bra og trives godt inne, noe som har vært en fordel i vinter når vi har hatt mange dagen med under -30 grader ute... Så nå venter bare jeg og hundene på at våren og sommeren skal komme slik at jeg kan få ferdig hundegården slik at hundene kan være ute om dagen og at det skal bli gode temperaturer ute =)

Dette får være nok for denne gang og så skal jeg prøve å få skrevet her oftere enn det jeg har gjort før....