fredag 18. november 2011

Galehus??? =)

Vel det er det jeg føler at jeg bor i for øyeblikket =) I går kom Heidi oppover med hundene fordi hun skal på overnattings tur med jobben. Og det vil jo si at jeg nå har fem hunder hjemme... Og det er liv i heimen nå kan man si =)

Kobra prøver å "spise" opp lårene, og egentlig hele Cirka, Cirka prøver å dressere Kobra men det tror jeg ikke fungerer, Hux er litt små-allergisk mot Kobra og spretter opp så fort Kobra kommer borti henne. Ekira er sur fordi hun nå ha fire andre hunder i hus (tror hun synes det er et par for mange). Å lille, store Aqua hun smisker og kryper rundt på gulvet for å få oppmerksomhet.

Men jeg er glad alle jentene kommer på besøk, er noe som ikke stemmer når jeg bare passer noen av dem...

I morgen kommer Heidi oppover igjen og henter hundene, så i kveld skal jeg kose meg med alle "tantebarna"... =) =)