mandag 5. desember 2011

5. desember

Jeg har fått bestillt meg noe utstyr til Ekira på nettet. Har fått tak i en ny apportbukk siden den vi har begynner å bli flisete fordi Ekira har en tendens til å tygge på den. Så den nye blir nok ikke brukt på en stund før Ekira lærer seg til å holde apporten rolig. Jeg har også bestillt en liten metallapport som vi kan begynne å trene litt med... Og den siste som vi kjøpte var en komplett rute så nå kan jeg begynne å trene på andre øvelser enn klasse 1.

Ellers så går dagene her til jobb og turer med Ekira. Blir mindre oppmerksomhet på hun nå fordi Heidi har kommet oppover med hundene hun har hjemme pluss ei hun passer, Hundene skal være her fram til rundt helga tror jeg, så nå er det et virkelig hundekaos her når alle hundene er inne.

Jeg har merket at det er stor forskjell på å ha en eller to enn å ha fem  hunder hjemme. Og ihvertfall siden minst en av dem mener at de ikke trenger å høre på det jeg sier de skal gjøre. =) Men siden de bare er her på besøk så går det greit.

Ekira er ikke glad det er mange andre hunder her og hun viser det ganske tydelig, noe som resulterer at det blir litt krangling, fire mot en. Synes litt synd på den lille jenta mi, men hun erter ganske mye selv også så hun trenger nok å bli satt litt på plass selv om det er hennes hus.


Nå skal jeg snart ta inn hundeflokken, fore dem og finne senga mi, og håpe at hundene ikke bråker like mye i natt som de gjorde natt til i dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar